Songstress Shen Zhiqiu, determined to uncover the truth behind her abandonment by her sister years ago, carefully schemes to get close to the young master of the Yin family. However, she unexpectedly ends up in an arranged engagement with the third master, Yin Heng. In the perilous Yin household, Shen Zhiqiu and her sister find redemption and reconciliation. Meanwhile, her relationship with Yin Heng evolves from mutual exploitation to genuine love. Together, they orchestrate a grand and dazzling act of revenge.