Operation Seduction
Plagued by his younger brother Liam's college misadventures, a powerful CEO assigns his most trusted enforcer, the intimidating Kyson, as Liam's live-in guardian. Liam's scheme to seduce his way to freedom backfires spectacularly, trapping him in a web of his own making. He discovers that Kyson is not only irresistibly compelling but also deeply dangerous. Driven to the edge by Liam's relentless temptations, Kyson corners him, his voice a husky threat against Liam's skin: "You're playing with fire. You have no idea what you've awakened..."