The Rise of Zhao Jiadi
Zhao Jiadi, the inheritor of Jinhai Group, cannot stand his father’s tyrannical ways.
He gave up a guaranteed place at the top universities and chose to attend a third-rate college instead. He even made a million-yuan bet, vowing to build a business empire of his own! However, his success soon attracted the retaliation of his rival, Chen Hongxiong.