Fight Back To School: New Order
On a covert mission, Zhang Hao infiltrates a college campus to track down a secret list of elites concealed by a gang leader. Soon, a ruthless criminal organization joins the hunt, trapping Zhang Hao in a series of hilarious and chaotic mishaps as he walks the line between farce and fate.