The protagonist Park Ding intends to take a plane to the animation park, but before boarding the plane, he strays into the Duoya Continent by mistake. This continent is one of an infinite collection of universes in the multiverse. The gardener saw the beautiful Shuoyue College, the carriage pulled by the earth dragon, and the students in the sky used magic duels. For the gardener who is an experienced player in the game, he quickly adapted and realized that he had come to the Doya Continent.