Anti Mellow Mellow Club
Jenny, an Instagram celebrity who always gets the attention of guys. Two of her friends, Brenda and Nina, have a YouTube channel that's joined by many fans. Brenda is a culinary vlogger and Nina is an adventure vlogger. The three of them are very close friends and complement each other. Till one day, they decided to go to Bandung for a trip that brings to surface many conflicts between them. This story will tell a tale of friendship, love and the journey to find the meaning of life.