The heiress of a merchant guild, Zhao Chunman, infiltrates the Yuchun Opera House to avenge her father's death, but tragically dies at the hands of Zhou Chi, the second-in-command of the Yi Gang. Time resets, and Zhao Chunman realizes things may not be as they seemed. Determined to uncover the truth behind her father's death and change her own fate, Chunman repeatedly faces critical choices, treading carefully with each step while also gradually winning ground in her complex relationship with Zhou Chi.