Can ghosts be laundered?
Ghosts who need to wear the right clothes to properly pass on to the afterlife. At midnight, ghosts gather in front of the precious laundry shop. While ordinary people see it as a precious laundry shop, to ghosts it reads as a ghost laundry - a secret space. Se-jeong, the owner of the ghost laundry, is a master of helping souls pass on and is renowned among ghosts. However, when a man named Ma Do-joon appears - someone who cannot pass on no matter what - cracks begin to form in Se-jeong's repetitive life. Se-jeong struggles to find the right clothes for Do-joon, a man who remembers nothing from his life. With nowhere else to go, Do-joon starts living in a corner of the ghost laundry and begins accompanying Se-jeong in resolving the grudges of other ghosts. Do-joon becomes quite helpful by making full use of his ghostly trait of being invisible to others. For Se-jeong, who had to spend her entire life alone like a cursed person due to rumors of being "a child who sees ghosts," Do-joon gradually becomes very meaningful, and Do-joon is also increasingly drawn to Se-jeong. However, the insurmountable barrier between ghost and human blocks their path. Moreover, as Do-joon's passing on is delayed, he begins to take on the characteristics of an evil spirit, and when the evil spirit that led to Se-jeong's father's death reappears, the two face the crisis of extinction...