The House
This is inspired by a true story of three horrible murders that happened to three women in years past. Chalinee, a young reporter, is curious as to the truth behind the three mysterious cases, so she starts searching for more information. Finally, she discovers the house where three women were killed by their lovers. But when she takes her final steps into the cursed house, she finds something more frightening than she ever imagined waiting for her.