Young girl Su Hua eloped with General Xiao Yun for love, but was betrayed by her elder sister and violated and buried alive by the second young master, Xiao Ye. Su Hua is "reborn" as the courtesan Qing Yan, enters into a marriage deal with Xiao Yun, and steps into the Xiao Residence to begin her revenge. Along the way, she fights through countless obstacles, rescues other persecuted women, ultimately brings punishment upon the Xiao family, and finally regains her true identity to reunite with Xiao Yun.