The Beauty Inside
Seo Hyunjin plays the top star Han Segye, whose face periodically changes every month. Lee Minki plays an airline company's director, Seo Dojae. This man, who looks perfect in every aspect, has a flaw, which is facial recognition issues. In order for others not to find out, Seo Dojae observes people's habits and the way they walk and strives to maintain his perfect image. After his encounter with Han Segye, his life changed dramatically.