The Journey of Wugeng S3
After undergoing some grueling trials, Wu Geng possesses divine power, and shoulders the hope of revolting against the God Race. With the help of several characters, he confronts the forces of evil, and succeeds in rejoining his companions towards the Divine Realm. Wu Geng decides to fight for the future of the three clans. On the night, Shi Xing transforms into a monster again, exposing the group's whereabouts; In the air, the vanguard of the Divine Race arrives, and a great battle is imminent!