Super Penguin League 2019
Super Penguin League 2019 is a large-scale reality show featuring celebrity basketball team battles. 32 celebrities from various fields, including Li Chen, Zheng Kai, Jam Hsiao, Lai Kuanlin, and others, will transform into trainees at the training camp. Under the guidance of legendary camp leader Li Chunjiang and team managers Sunnee and Lai Meiyun, they will undergo professional-level grueling training and may face the possibility of harsh elimination at any time.