Happy Ghost II
The ghost of Scholar Stewart Pik reincarnates and is now a high school teacher named Hong Sam Kwai. Being the first male instructor of an unruly class that has exhausted more women teachers deemed possible, Kwai becomes a victim to endless pranks by his students until he is able to counteract with his gift of magical powers. But when his job is on the line, he must find a way to get through with his students and restore his reputation.