The Third Charm
On Joonyoung is an extraordinarily disciplined and meticulous person, as well as a sensitive and unbelievably realistic person. He wears unfashionable eyeglasses, straight-cut jeans, white socks and spotless sneakers. If you need to define the 20-year-old Joonyoung, he would be the "model student." In order to meet the required number of people, he participates in the first group date of his life where he met the loud and nosy Youngjae, leading to the only unplanned relationship in his life. Lee Youngjae is a spontaneous, passionate, honest and charming woman. She and her brother are orphans who depend on each other. While others are still playing, her goal is to work hard and become rich. At the age of 20, she gave up studying in a university and chose to become a beautician's assistant. At work, her first "extracurricular activity" is being forced by her friend to join a group date, where she met Joonyoung, a man who is her complete opposite.