The Out-Cast S3
After Luotian Dajiao, Wang was expelled from Wudang and returned home, but was coveted by others because of his possession of the "Eight Magical Skills - Fenghou Qimen", and his family was under surveillance. Wang was also helpless, and at the suggestion of his friend Zhuge Qing, he asked for help from the "Nadutong" company. Zhang Chulan and Feng Baobao came to solve the case. How did Zhang Chulan use her skills to help Wang Ye catch the mastermind behind the scenes? What wonderful performances will Zhuge Qing, Wang Ye and others have? Who is the person who covets the "Eight Miraculous Skills"?