Fleet of Time
Fleet of Time is a romantic drama featuring five friends (Win, Fang, Cheaw, King, Yae) and they recount their good, bad and educational experiences of growing up in Bangkok in the 1980s. Win, Fang, Cheaw, King, Yae become best friends in high school. Win and Fang have feelings for each other. Cheaw has secretly liked Fang ever since he fell in love with her at first sight. At the end of high school, Cheaw goes to UK and Win and Fang goes to the same university. Win becomes very popular in campus and starts dating a beautiful girl, Alyn. Out of jealousy, Fang hangs out with a playboy. After Fang going through a hardship, Cheaw comes to take care of her but she refuses. However, she meets Cheaw again in France unexpectedly. Will she fall in love with Cheaw or get Win back?