All Out of Love
Liang Sheng and Jiang Sheng are brothers and sisters, although not related by blood. Nonetheless, they always stick together and support each other in their difficult life circumstances. They finally both manage to get into their dream university, but after a car accident, Liang Sheng left. Jiang Sheng became devastated and kept waiting for him. Helping her by her side is Cheng Tian You who falls deeply in love with this ordinary but remarkable girl. But what will happen when Liang Sheng returns?