Because this is My First Life
The play is based on the theme of "unmarried youth in their thirties” and tells the story of young generations who cannot afford a house in real life. The house slave Nan Shixi, who only has the ownership of the house's hallway, after suffering all kinds of grievances, meets with the street sleeper Yin Zhihao, who could not afford a house in her life. After the two stay in the same house together, they gradually begin to have a spark of love.