Strange Girl
During the great splinter period, disputes between countries began to spread. In order to win the military grain, Wei frequently committed the Qi . The heroine, Xiao Su, was poisoned by the enemy as soon as she was born. Every night, she would make a man laugh. In order to break the incantation, the elder Tao gave her a stone, let her find the left breast birthmark man, if the birthmark meets the stone reaction, kiss down quickly, can break the incantation to save her life. But if you kiss wrong, speed up the progress of death. \ n\ t Xiao Su embarked on the journey of searching for birthmarks, but everyone knows, a terrible conspiracy also came along with it...