Beneath the revelry of a grand feast, long-hidden undercurrents come to the surface, awakening those who have been pretending to sleep and triggering a survival crisis for various individuals at GST Winery. With everything at stake, every move must be made with extreme caution. Seven key figures, each deeply entangled in the unfolding events, play different roles, revealing the complexity of human nature and the harshness of reality. Through their stories, a common theme emerges: how to stay optimistic and survive in a world filled with uncertainty and fear.