Tiger Cage II
A hot-headed ex-cop, named Dragon Yau, whose attitude has got him in trouble with his bosses and his wife, witnesses a robbery where a suitcase of money disappears, and many guys get shot. Somehow, he ends up with lawyer Mandy Chang on the run from the cops who think they committed murder and from the bad guys that think they have the money. Reluctantly they are forced to form an alliance with one of the bad guys, David, who has been betrayed by the gang led by Waise Chow.