Yoshida, a 26-year-old salaryman, meets Sayu, a runaway high school girl, after a night of drinking. Drunk, he lets her stay the night. The next morning, she greets him with miso soup. With nowhere else to go, Sayu stays on the condition of doing housework, and their unusual life together begins.