He's a man who loves life but, in his forties, declares himself a "non-marrier". Is he the adored male idol surrounded by admirers, or the straight man women steer clear of? Is it that he doesn't want to marry, or can't? When this quirky bachelor finally meets the woman of his dreams, how will he handle it and will he win her heart in the end?