Double Love
The drama is adapted from the original novel "Master, your wife is AFK again" by the author Da Ju Mao, which tells the story of Lu Wanwan, a rookie in the acting industry and a game player, and Han Jingmo, a strong actor and a game master, who fall in love with each other online and offline and achieve a double success in love and career. In the game, Lu Wanwan (played by Zhang Xueying) due to a slip of fingers, accidentally knocked away the server number one "Mo Bai Zhi Jian." The two become connected because of this and began an interesting game journey. In reality, Lu Wanwan has always admired Han Jingmo's (played by Bi Wenjun) works, but was put down by him in public. In a fit of rage, they turned against each other, and started a battle. The two of them move from the game to reality, reaping the benefits of love while also realizing their dream of acting.