Terrane, known as Labyrinth City is a mix of adventurers, merchants, and beastmen. Nick a disgraced adventurer, goes to a bar to escape his troubles. After venting he’s shocked when his tablemates echo his frustration, each carrying their own wounds. Together, they’re about to start a new adventure.