THE PETTY OFFICIAL
Zhang Hao, an orphan raised by a corrupt official, had to learn a mixed ability to survive. By a strange combination of circumstances, he impostors the magistrate of An Cheng County, and inspires the hidden inner justice and conscience while unveiling the mystery of his life experience. With all kinds of unexpected scoundrel means, Zhang Hao launched a tortuous game of life and death with the squire bully who covered the sky.