Wife's Secret Diary
Hana is a young mother who runs a podcast where women share their stories. Although her small family appears perfect on the outside, Hana begins to suspect her husband of having an affair. Meanwhile, Naomi must endure an abusive marriage, and Dini hides a deep secret about her pregnancy. Three women are faced with difficult choices, can they find a happy ending?