ISEKAI QUARTET2
A mysterious button appears. No warning not to press it… so why not? Suddenly, characters from Re:Zero, Overlord, Konosuba, and Tanya the Evil are sent to a new world—where they’re stuck in class together! Let the chaotic, chibi-style school life begin in this hilarious crossover!