The intelligent and courageous modern medical doctor Ling Ruo Jin finds herself transported back in time, reincarnated as a weak and unattractive woman in ancient times. She was forced into marriage with the cold-faced prince Xiao Ye Han, who despises her. She armed with her advanced medical skills and a bold, assertive personality, Ling Ruo Jin fights back fiercely, crushing her enemies, exposing the hypocrites, and ultimately achieving a fulfilling life.