Berserk of Gluttony
Fate, hated for his useless Gluttony skill, is mistreated by the Vlerick family. After killing a bandit, his skill activates, allowing him to absorb enemies' abilities. Gaining power, he meets Greed, a sentient sword, and starts fighting to protect his loved ones, changing his fate.