Like a Flowing River 2 (Indonesia Audio)
" Song Yun Hui has been promoted as the youngest deputy leader in Donghai Chemical. He brings his family to live with him in Donghai, but his wife Cheng Kai Yan’s laziness and distrust take a toll on their marriage, which eventually ends in divorce. With his innate business capabilities, Song Yun Hui continues to take up leadership roles, thus bringing his team success as they complete project after project. Sadly, Song Yun Hui's climb on the corporate ladder instils envy in those around him.