Samuel
After Azura's parents pass away, Samuel is forced to protect the girl he has always found annoying and strange. Azura knows Samuel's little secret, his habit of acting like a spoiled baby in front of his mother, which makes Samuel feel threatened and desperate to push her out of his life. But when his rival unexpectedly falls in love with Azura, and various dangers begin to threaten her safety, Samuel realizes that the only way to protect his secret is by protecting Azura, not avoiding her.