Under The Surface
They are the closest of friends, but a single mishap plunges them into a bloody path. At the instigation of a down-and-out heiress, an innocent girl disguises herself as the idealized first love of a social-climbing man to uncover the truth behind her lover's death. This time, they are determined to reclaim everything that is rightfully theirs!