Xu Cheng is a full-time housewife whose husband, Lu Yan, is an attending physician at a private hospital. They have been married for five years, and they have an adorable daughter named Lu Jiajia. One year ago, Xu Cheng started having trouble sleeping, which is getting serious day after day. The occasional hallucination has also caused her to hurt herself and others. However, a car accident brings a change to this once-perfect marriage. Lu Yan, whose car is now in the lake water, is fortunately enough to be saved by some passerby. Xu Cheng, on the other hand, is missing.