Dances with the Dragon
Lung Ka Chun is a business tycoon in charge of the Lung's Enterprise who is forced into marriage by his mother. During one time when he was going out to the sea on his yacht, his younger cousin Diana Kung pushed him down the sea and was mistaken to be an illegal immigrant from mainland China by Lantau Island police officer Uncle Prawn and chases him. While Lung was running away, he goes up on a roof and falls down and meets Moon, who was taking a bath at that time. Moon's mother Aunt Eleven also mistakes Lung as an illegal immigrant and takes him under wing to work as a cheap labor.