Ready To Dance 2024
The first nationwide hip-hop youth group program, "Ready To Dance 2024," brings together 11 brands and 141 young dancers with dreams to start dancing, with the main dancer Santa and the super star group's special guests: Ao Ziyi, Wang Chenyi, and Huang Yubo witnessing the growth of the young dancers! Youth never ends, and dreams come true.