Ramakian Mini Animation
Based on the ancient tale of good versus evil celebrated throughout Asia since 6th century BC. After his defeat at the hands of Naraya, Nontaka a mistreated giant who sought revenge upon the gods demanded a handicap rematch. Granted, the two reincarnate for an ultimate battle in the human realm as Rama the human king of Ayodhya and Tossakan, a mighty giant king with ten faces and twenty arms. Delighted with his new awesome powers, Tossakan renders himself indestructible, kidnaps Rama's beautiful wife Sita, and sets on an ambitious march to overrule both Earth and heaven realms.