Fights Break Sphere S5
After a three-year contract, Xiao Yan finally met Xuan'er at Jianan Academy, after which he made close friends and founded Pan Sect; In order to continue to improve his strength and take revenge on the Yunlan Sect for his father, he went deep into the Heaven Burning Refining Gas Tower to devour the Fallen Heart Yan with his personal risk...