The Messenger
Khiw, the god of love who lost confidence in love, asked to leave the heaven and go to human’s world to find the "answer to love". In such a data era that is easy to love and break up, when he met Design, Khiw finally changed his opinion about love, which was firmly believed by him for 200 years.