Happy Ghost III
The spirit of late singer Tsui Pan Han waits in the afterlife for a chance to be reincarnated. She meets the Godfather, who has found an appropriate musical family for her to be reincarnated with. Unfortunately, her opportunity to be born into the new family is ruined when Sam Kwai takes his pregnant wife to the wrong hospital. Pan Han is given one month to find a new body to assume her reincarnation and decides in the meantime to harass Sam Kwai. Kwai eventually summons the Happy Ghost to help him out.