Accidentally Meow On You
Zhou Tian, an athlete girl who accidentally joined a media firm, bumps into the cold-hearted president, Ji Chen, on her first day of work. Although Tian and Chen view each other as foes at work, they become net friends through a cat named Qiuqiu. Unaware of each other's identities on the Internet, Tian and Chen hit it off and look after the cat together online. They bicker in reality while flirting online. And that's exactly how their love story beings.