Master Gu's Amnesia Sweet Wife
An Xiaoman ran away from home because of a misunderstanding with her husband Gu Chen, but was unfortunately kidnapped and lost her memory because of the heavy blow. Under the constant doting of Gu Chen, the love was rekindled, but the rival Ling Muqing was pressing step by step. An Xiaoman unexpectedly recovered his memory, and ignited the anger of counterattack, which made Ling Muqing punished, and he also gained love.