QIQI & GUAIGUAI (Learning Mandarin)
QIQI & GUAIGUAI were created with the origin of Shanxi's intangible cultural heritage "Li Hou Hu". The story mainly revolves around the life of QIQI & GUAIGUAI on the Big Fish Island with friendship theme. In the story, we also incorporate a variety of imaginative fantasy things and traditional Chinese things, vividly presenting a pure and beautiful fairy tale world to the children.