Dream Detective
The play tells the story of a justice-sense female detective Chen Sixin who took office as Jiangcheng, but unexpectedly partnered with Yuan Bujie, a dream interpreter who has mysterious dream interpretation skills but fell into a dark past, and teamed up to find the truth behind a series of local serial murders.