Psychic Princess S1
Qian Yunxi, the daughter of the Prime Minister was endowed with supernatural power at birth. Thus, she has been seen as an ill-omened person and raised on Lingyun Mountain. At 16, she was married into Prince Ye's Mansion taking the place of her younger sister Qian Yunshang. As the legend goes, her husband Ye Youming has an eccentric character and is cold-hearted and ruthless. What will await Qian YunXi ahead...?