Young Again
Six college students with contrasting personalities begin an internship at a senior care community. Through close interactions and daily observations, their preconceptions about aging are challenged as they discover the residents' enduring vitality, surprising perspectives, and wealth of life experience, along with a playful, childlike spirit. Over one semester, their views transform, and they become true "across‑age friends" to the community's beloved grandparents.