The secretary Bai Jing resigned to president Jin Shi’an because of unsatisfactory with his work arrangement and unexpectedly fell into the time loop. In this process Bai Jing uncovered the truth why Jin Shi’an made difficulties for her and found his shining points. During the period of knowing each other, they solved the crisis of company together and gained true love.