The domineering president Sheng Nanfang lost nearly six years of memory due to a car accident. When he woke up, the world had changed drastically. In the past, he was the high-ranking CEO, and Su Shaoyan was a commoner girl with nothing; but now, Su Shaoyan has found her biological father and transformed herself into the CEO of Tianqi Group. However, Sheng Nanfang had to "marry" Su Shaoyan as his "husband-in-law" because the Sheng family was in crisis.