After being abandoned by her boyfriend, best friend, and father, Sun Weiyi determines to build a startup. Just as her cosmetics business thrives, her former best friend, Bai Lingfei, the cause of her past failure, shows up and is discovered to be the sister of her suitor, Bai Zeliu. Will Sun Weiyi be able to turn the table this time?